کیهانه

اگر میتوانستم فرزندم را دوباره بزرگ کنم

1396/3/27 19:32
نویسنده : فرشته عباسی
54 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و احترام به والدین عزیز

با توجه به اهمیت سلامت جسم و روان کودک و افزایش اعتماد به نفس او وهچنین برای بالا بردن عزت نفس در همین سن کودکی برآن شدیم که نکات مهم روانشناسی را در این رابطه تقدیم شما پدر و مادر مهربان کنیم .

این مطلب شامل جمله هایی ست که ما آنها را در زمان آینده خواهیم گفت .شاید شما از بزرگتر ها یی که کودکشان  ، جوان شده وکمتر او را میبیند ، شنیده اید

اگر میتوانستم فرزندم را دوباره بزرگ کنم

اگر فرصت داشتم فرزندم را دوباره بزرگ کنم

به جای اینکه دائم انگشت اشاره ام رابه سوی او بگیرم

آن را در رنگ فرو میکردم و همراه با او نقاشی میکردم

به جای اینکه دایم کارهایش را تصحیح کنم

با او ارتباط برقرار میکردم

به جای اینکه دائم به ساعت نگاه کنم

به او نگاه میکردم

سعی میکردم کمتر بدانم و بیشتر توجه کنم

بیشتر با او دوچرخه سواری میکردم

وبادبادکهای بیشتری را همراه با او به هوا می فرستادم

از جدی بازی کردن دست بر می داشتم

و واقعا بازی میکردم

در چمنزارهای بیشتری می دویدم

و به ستارگان بیشتری خیره می شدم

بیشتر بغلش می کردم

وکمتر سقلمه اش می زدم

به جای اینکه به او سخت بگیرم

سخت تاییدش میکردم

اول اعتماد به نفسش را می ساختم

وبعد خانه اش را

کمتر درباره عشق به قدرت با او حرف می زدم

و بیشتر درباره قدرت عشق

آیا میتوانید جمله هایی را شما اضافه کنید ؟

..........................................................................................

............................................................................................

...............................................................................................

................................................................................................

پدر و مادر مهربان قبل از اینکه به توصیه ها عمل کنید به نتیجه ی آن فکر کنید اینکار باعث میشود محکمتر گام بردارید.

 

مدیریت پیش دبستانی کیهانه : عباسی                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیهانه می باشد